sökes:

alvedoncykelposse!

tillsammans ser vi så häftiga ut man bara kan på en hyrd alvedoncykel (medelhäftig).
vi kan sätta skräck i hela söderort, alvedongänget och jag.
vi kommer att bli vältränade på kuppen, spara sl-avsatta pengar och organisera picknickhäng på nolltid.
enligt osäkra källor kostar något slags årskort 200 kr.
bra människor kan få skjuts på våra pakethållare, vi är snälla...

...fast vi kör hellre på folk, än säger "plingeling".

annars?
* i helgen var jag på minisemester, det var fett.
* jag har kontaktat en av mina all-time-top-5-favorit-artister för en intervju och är hoppfull/ våldsamt nervös.
* massa andra saker, middagar, partyn, fått jobb, mina kompisar och syskon är bäst, osv.

dagens: stone roses - i wanna be adored
                sonic youth - teen age riot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0