fantomkänslor.

när jag är lite ledsen brukar jag prata med min bror. han har

tagit några högskolepoäng i filosofi och brukar i det läget säga till mig att "allt flyter".
man badar aldrig i samma flod och den grejen. det är en trösterik tanke det, det där med att allt flyter.


vad mer?

jo, the knife gör en darwinopera i köpenhamn, den vill jag se.
& i kentucky har kreationisterna byggt ett stort museum som förklarar arternas uppkomst (inte enligt darwin då) &hur jorden skapades för 2000 år sedan och både dinosaurie och syndafall finns representerat. jag vill åka dit, eller rättare sagt jag måste dit. kanske kan man lifta.
 
men jag vill ha en vän som hakar . 
helst en vän som tar en ut men inte hem,
det är dags att bli hänförd.
fast sånt kan man ju inte planera, att bli hänförd alltså.
det är liksom det som är det fina.




dagens: m. ward - for beginners



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0