you give me feeev-ah!

på begäran (av ellen) är bloggandet igång igen.
i dag har jag feber och ena sidan av halsen är mkt större än den andra, ganska kass faktiskt.
jag vaknade flera gånger i natt och det finns tydliga indikationer på att jag klivit upp, plockat ut alla skivor ur hyllan och
lyssnat på en tindersticks skiva. bland annat låg skivan i stereon samt konvolutet med ett hästhuvud brevid mig på kudden.

min önskelista:
1. att uppsatsen ska skriva sig själv och ge all ära till mig
2. att min kropp ska träna sig själv och ge all ära till mitt ego
3. lite pick-me-up i form av the wire, lite godis och mycket komplimanger & såna där små bra oväntade saker som gör att det känns som vår i kroppen.
4. bli frisk.

nyttiga saker jag gjort i dag:
* en enminuters telefonintervju

onyttiga saker jag gjort i dag:
* resten

dagens: whitest boy alive - burning

Kommentarer
Postat av: lempalover igen

tindersticks tiny tears. knäna viker sig.

2009-01-17 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0