kattguld

detta har hänt: jag har varit sjuk och inlåst i 3 dagar och är nu frisk och har drabbats av en sån grönjävulsk livslust. sitter i bibliotekets tysta del och har de senaste 2,5 timmarna brottats med att döva min impuls att ställa mig upp och skrika "high on life, high on life". ett sådant faktum som i vanliga fall skulle ge mig hybris, tillexempel att jag har 2 timmar kvar på mig att skriva klart min uppsats och att jag loggat in på båd internetbank och mail från skolans publika nätverk rör mig inte i ryggen!

fortsätter sen, jag är alldeles för stissig för att skriva nu!

näe nu är jag tillbaka och jag är bara för glad för att redovisa för alla händelser i mästerkattens liv.
jag kan nämna att jag fick reda på att jag blivit utsatt för ett skimningsförsök när jag kom hem, lyckligtvis fanns inga pengar att stjäla.
freedom's just another word for nothing left to loose...som det så fint heter.
jag avslutade min dag med att vinka av två matroser med näsduk, kan det bli bättre?
skulle inte tro det.

dagens: laakso - never satisfied


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0