i was looking for freedom.

för att jag klarat av b-uppsatsen och terminen tyckte jag att jag var värd en present. min nyvunna frihet skulle firas med böcker som skulle läsas enbart för att jag ville det. uppsatsen lämnades in i måndags och journalistik b på sh börjar nästa måndag och kursen "jazz, rock och annan populärmusik" börjar nästa vecka på universitetet...för att inte tala om konstsimsäsongen!


7 dagars lov alltså. simons 120 dagar, inga problem. fjäriljen i glaskupan, inga problem.
shantaram... hur tänkte jag här?

dagens: lady sovereign - love me or hate me

Kommentarer
Postat av: lempalover

YOU GO MASTERCAT!!!

bästa katten i världen.

2009-01-17 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0