söndag.

vid femsnåret åker jag hem från ett party (mkt trevligt) och stiftar på vägen bekantskap med en person som jag tror såg lite ut som en rymdvarelse. i sin einstürzende neubauten väska hade rymdemannen i alla fall fina seriealbum som jag fick läsa hela vägen till den förort som ligger närmast min (missade sista tåget på min linje). joggade sen hem två kilometer i soluppgången och våldssov. vaknade med lite ågren & mycket huvudvärk.

sen har jag tänkt bra tankar.
gick till parken och skrev en dikt om att upphäva naturlagar och sånt.
kände en stark ingivelse att säga "men hej håkan, det var länge sen!"
till en främling jag passerade. bet mig hårt i tungan och gick istället hem till bror som bjöd på glass.

dagens: dead prez - hip hop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0