olustigt.

loggar in på spotify.
i listan till vänster står de senaste sökningarna jag gjort.
"the radio dept." står det, stämmer bra. sökte jag på igår.
men där står också "bruce springsteen hello".

jag har inte under några omständigheter som helst skrivit in "bruce springsteen hello".
det är så märkligt. bruce springsteen, hello...


i övrigt har jag tagit på mig ett kamikazeuppdrag, njutit av vårens intåg, sett en tant välta på bussen, känt mig lite själaglad, gjort vågen för joggare och sen har jag joggat själv annars inget nytt att rapportera för dagen.

dagens: belle & sebastian - if she wants me

Kommentarer
Postat av: Jessica

tuppen ja! alltså jag sökte en låt som jag tror annika norlin helt/halvt snott av springsteen, men så kom jag inte alls på vad den hette. hello var en mycket dålig chansning, men det är förklaringen kära vän. jogga på.

2009-04-10 @ 02:48:49
Postat av: Anonym

ha ha tack för att du bringar klarhet, nu kan jag sova tryggt om natten :)

2009-04-15 @ 19:21:22
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0