apan som liksom blir en kärring.

mina byxor sitter för högt upp.
jag har senilsnören på mina glajjor.
det växer rädisor, rosor och dill på fönsterblecket.
i dag har jag köpt en påse med knappar som det står "grandma's grab-bag" på.
det är fredagkväll och jag roar mig med att städa och lyssna på P1.
jag har bekväma skor, lever i ofrivilligt celibat och slänger mig med ord som "festligt".

allt ovan tydliga exempel som pekar åt samma håll:
jag är en tant.

ska förresten lägga ut ett kort på den fantastiska knappåsen, det är ett sånt där barn på ettiketten som ser ut som ett barbiedocksjänkarkid vars föräldrar tvingar kidet att tävla i skönhet.

dagens: ed harcourt - visit from the dead dog
                calvin harris - i'm not alone

Kommentarer
Postat av: maud

fan. det finns inte ord. hahahahahahahahaha

2009-05-15 @ 00:22:48
URL: http://timpens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0