på eller av

ok jag börjar med det negativa och avslutar med ngt glatt i enlighet med min nya, bitvis, positiva livshållning:

dagens - (minus) : antingen lär man sig av sina misstag eller så gör man det inte. jag har varit på yoga, det var inte röd klass så jag trodde att jag skulle vara safe...
icke! jag välte 10 gånger och höll vid tillfälle på att välta yogautövaren till vänster om mig, (en tant med jättekonstiga tår)...

dagens + (plus): ...jag tröstar mig med en hawaii, bearnaise & ett six feet under avsnitt. ett riktigt bra avsnitt ska välja. plus att vi blev indelade i grupper inför seminariet och varje grupp fick tilldelat varsin viktig religionsgubbe och av freud, durkheim, eliade och marx så fick min grupp karl marx, hurra!

dagens låt: brolle jr - playing with fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0