miercoles

jag har fått en post-it lapp tillbaks...

det är inte grannen ovanför & ljuden har inte försvunnit men när jag la mig
i går var jag så slut så det gick fint att sova ändå.

vad mer?
jo, jag har kommit till nån sags insikt om att jag ska bli en mer positiv person,
inte tappa humöret för sådana saker som att gröna gubben blir röd tillexempel.
och jag ska sluta skylla saker som går dåligt på andra och se min egen del i det istället.
(nej, jag har inte läst självkänsla nu eller någon annan självhjälpsbok och jag kommer inte att göra det)

någonting ytterligare?
jo, just det.
jag har av misstag (tror jag) blivit bjuden på något sorts "glammigt" kalas av en sån där flashig stockholmstidning.
skrev jag tillbaka att det nog var ett misstag att jag fanns med på deras mejllista för att jag en gång i tiden vunnit en dvd-film av dem?
nej, det gjorde jag inte.
jag skrev att jag kommer och att jag tar med mig en kompis.
så imorron ska jag å ellenkaramellen svänga våra lurviga och groffa gratis tårta (om ingen representant för tidningen råkar läsa det här först så klart, vilket är en minimal risk sett till antal läsare, peppar, peppar.)

dagens låt: karin ström - psykos
& dagens tips: mammas nya kille i P3 16-18

Kommentarer
Postat av: Micke A

Läckert! Gratis är alltid gott. Trevlig blogg förresten! :-)

2008-09-18 @ 13:59:14
URL: http://gronamelonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0