istället för hemtenta förvirring

jag har fått en modest augustilön.
och ett modest studielån.
men tillsammans blev det minsann inte så blygt!

lyxprodukter jag ska unna mig denna månad som jag annars inte hade unnat mig:
* ost
* bröd
* juice
* kanske kött någon dag
* müsli
* ett kontor

annars?
jo, jag har sedan i söndags jobbat på min hemtenta bestående av två frågor. en svår fråga och lite svårare fråga.
i går blev jag klar med den svåra frågan och i dag har jag varit så nöjd hela dagen att jag klarat av den svåra frågan så att jag inte ännu börjat med den ännu lite svårare frågan. vilket betyder att jag har lördag samt söndag på mig och det brinner i de små små knutarna så nu ska jag återgå till mitt sällskap, kurslitteraturen.

dagens: hello saferide - anna + the cure - lullaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0