grannfejd

ok, we will rock you- grannen har möblerat om, hoppat hårt i golvet alternativt misshandlat någon till klockan 6 i morse.
jag har med andra ord inte sovit n å g o n t i n g i natt.

eftersom jag inte vet om det är personen rakt ovanför eller snett ovanför så hade jag ingen större lust att pingla på halv 5 på natten. men nu, nu ska jag vänligt pingla på och be honom/henne möblera om, hoppa hårt i golvet alternativt misshandla någon på dagtid och om de inte är hemma så tänker jag ta fram det farligaste och svenskaste vapnet av dem alla:
arga lappen

återkommer med resultat.

dagens: hot chip - my piano


***

ok, granne ej hemma. ett stycke arga lappen levererad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0