vanten.

igår var jag i en klädaffär och kollade på ett par varma goa svarta vantar men tyckte att de var för dyra.
i dag när jag kommer hem från skolan har två svarta tumvantar matrialiserat sig i min hall!
(min hall som även råkar vara mitt kök, mitt sovrum samt salong).



jag har inte haft någon på besök....så det kan inte vara kvarglömda.
har jag fått kundalini-krafter utan att praktisera kundalini-yoga?

är det meddelande från högre makter?
- du har inte råd att köpa tumvantar så du får ett par smutsiga slitna kopior i födelsedagspresent som reminder om att ingen annan kommer fira dig, mohahahaha, mohahahaha

alternativt

- XXXX märta kristina, aldrig mer ska du behöva frysa om händerna mitt barn, min värme och kärlek till dig min skapelse är gratis!

eller att jag av misstag igår stulit någon annans vantar från omklädningsrummet i gymmet.
risken för att det kan vara sistnämnda alternativ gör att jag inte vågar använda dem
fast jag vill väldigt gärna....

***

dagens: elias &the wizzkids - 24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0