vanten 2.

för tre dagar sen köpte jag ett par blå handskar i bästa presidentfru stil.
i dag glömde jag de nya vantarna (ok handskarna men jag ville återkoppla till tidigare vant-inlägg) på pressbyrån & när jag ringde 30 min
senare var de inte kvar där. bu hu.


har även börjat bygga en katt/varg/snöleopard dräkt som jag ka ha på ett maskeradkalas.
nu är det så att jag har blivit löjligt förtjust i en utav pälsbitarna som jag går omkring med runt halsen här hemma...funderar på om jag törs ha den på mig utomhus....den är ju trots allt från ett renrasigt akryldjur....jag känner mig som anette kullenberg and i likes it.


vad mer? jag ska se the baader meinhof complex i kväll och har höga förväntningar annars inte så mkt. nytt, eller jag har blivit lite äldre men det känner jag inte av så mkt.

dagens: frida hyvönen - serene teenage child


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0