sunday morning.

har spenderat delar av helgen hos en vän som har tv och insett detta faktum:
ztv = wackattack. som öppna kanalen på syra. det känns som dom där percy tårar indianerna med rullskridskor som säger "på eller av" hela tiden har fått göra alla program. ganska dåligt, väldigt uppfriskande.

vad mer? jo jag har träffat massa fina vänner, tack för att ni kom och hälsade på mig !!!! och jag har varit på en cool matbutik med den coolaste personen jag känner. har även hunnit med att kräkas på offentlig toalett, inte så fräscht.
en ny månad har gått och en ny hemtenta har delats ut och det känns som livet springer förbi i rasande takt och jag måste ta tag i det och göra alla saker jag vill göra innan det är borta...men jag vet inte vart jag ska börja....och ibland vill jag inte göra någonting alls, lära mig laga mat och flytta ut i skogen med någon jag gillar och bygga en liten familj...förvirrande det här, "livet" ibland. jag klarar mig i alla fall bra utan att se den där håsade sex and the city filmen så där har vi en sak som kan strykas från livets to-do-list.

dagens: velvet underground - pale blue eyes

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men hallå! Du är ju grym på att laga mat. Ryck upp dig tjejen. Det förtjänar du;-)



KRAM!!

2008-10-31 @ 12:28:48
Postat av: mästerkatten im boots

jag är fetgrym på fisksoppa.

...

..

.

jag ska lära mig en ny rätt i år, ha ha

men thank you darling ändå :)

2008-10-31 @ 18:11:17
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0