äckligaste händelsen v. 41:

snett mot mig på tunnelbanan sätter sig en man som utsänder vissa uteliggarvibes & det börjar lukta lite konstigt.
tänker att man inte ska döma & att mannen kanske inte har råd med tandborste.
ur fickan tar mannen upp en tom euroshopper påse som det har varit ngt kött i (falukorv?) & där det nu bara finns speck/dregel. mannen börjar skaka påsen och doften blir starkare. sen börjar mannen frenetiskt suga på påsen och skratta ett galet skratt. sen byter jag plats.


beware doll your bound to fall

sen har jag har gjort ett sånt där test på nätet, "vilken bob dylan låt beskriver dig bäst"
ivrigt och sanningsenligt svarade jag på alla frågor. & svaret?
like a rolling stone!!!
av alla låtar blir det "like a rolling stone", ok jag kanske inte räknade med att få bli "she belongs to me" men va fan like a rolling stone, hur tragiskt är inte det ? jag kunde väl få vara "i want you" i alla fall.

dagens: ne yo - so sick
                css - let's make love and listen to death from above


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0