tut!

igår var jag och smed affärsplaner hos en god vän &då visar han mig sin nya i phone, en flashig telefon med mp3 tänkte jag. sen får jag får se att den har en inbyggd flöjt (!) så jäla jäla coolt!!! inte nog med att man kan spela flöjt (gick dock inte så bra för mig eftersom jag blåste in luft i laddaruttaget istället)


 

det finns ett program med en jordglob så man kan se vilka iphone användare i världen som spelar samtidigt ackompanjerat av lite skumma flöjtljud!!! åt helv.. med b-uppsats jag vill ha en i phone, jag vill lära mig att spela mio min mio! jag har gjort research på youtube men har inte hittat några grymma flöjtister ännu. fältet är fritt, det finns fortfarande en chans att bli bäst.

larz & i flöjt


dagens: christian falk ft. robyn - dream on
daft punk - alive (hela skivan)

Kommentarer
Postat av: Larz

Jamen shit vilken jäkla mongotönt man såg ut som då! ...

2008-11-19 @ 00:43:54
Postat av: mästerkatten

jag tycker du ser heftig ut, iLarz med iPhone!

2008-11-20 @ 21:22:24
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0