taskig timing.


ich bin ein vaniljmunk.

tänk rent hypotetiskt att du velat åka till en stad i europa i väldigt väldigt många år.
människor du hade velat åka dit med har åkt dit med andra .
& sen, äntligen ska du och dina vänner få besöka detta fantastiska resmål.
ni har köpt biljett och allt. då kommer du på att den söndag ni kommer att befinna er i det andra landet
inte bara är fars dag. det är även något sorts jubileum för en otrevlig händelse kallad "kristallnatten".
man skulle även kunna påstå att detta land hade väldigt mycket med den händelsen att göra. vidare skulle man kunna påstå att jag och mina vänner inte ser speciellt "ariska" ut.  det, mina vänner, är vad jag kallar taskig timing...

dagens:
glasvegas - geraldine
joy division - transmission
animals - don't let me be misunderstood
dixie nightingales - all i need is some sunshine in my life

(sjukt bra playlist i dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0