revolt 1, 2 samt 3

rotade fram kents hagnesta hill för nån dag sen,
att så mycket gymnasieångest kan rymmas på en liten bit plast &saker man glömt bort känns så starka att man nästan kan ta på dem är ganska häftigt tycker jag...

jag har blivit invigd som någon sorts styrman för ett projekt som jag tror på också, vilket känns skitkul. hoppas att kunna jobba med det en dag och göra det jag gör bäst och aldrig någonsin behöva plöja genom tolkningar av bibeln och koranen som nu (eller som jag borde jag göra nu kanske man ska säga)...inte riktigt vad jag känner att jag anmälde mig till när jag blev antagen på mitt program...får se hur denna kursen går men nån gång ska väl vara den första att misslyckas med en tenta också.

dagens: the streets - weak become heroes
(kunde inte välja bara en kentlåt + att det nästan kändes lite för privat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0