med uppenbar känsla för stil

ok, trogna läsare vet att det här med privatekonomi inte är min starka sida.
det är även ett känt faktum att alkohol och logiskt tänkande inte är bästa vänner.

igår hade jag några vänner på middag och glömde för en stund bort att jag festat
under hela min semester och att jag inte tränat på ett tag samt att dessa 2 faktorer var
starka skäl till att inte dricka vin till maten. istället blir jag sjukt fnissig och så
har jag helt plötsligt köpt en klänning för 1000 spänn som jag inte har... det är så typiskt!

dagens: mgmt - electric feel
                laakso - lack of blood

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

impulsköp där ... =)

2008-11-16 @ 17:25:07
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0