manic monday.

jag har blivit rånad av en frisör som har en helt annan bild än mig av  hur en "60 tals page" ser ut.
när jag gick därifrån med kärringfrisyr och nedböjt huvud gled dessvärre mina glasögon av mitt ansikte och ner på götgatan, rullandes ner för trappen hela vägen ner till slussens t-bane station. glasen höll, dessvärre inte bågarna.
som om inte förnedringen vore total toppades det hela med lite näsblod.

det finns 3 saker som kan rädda den här dagen:

1. stor stickad mössa

2. middag hos en sjukt bra vän

3. massor av blekmedel

lyckligtvis finns både mössa och middag att tillgå. desutom började dagen så sjukt bra...
& tomkat's unge ska bli os-gymnast (!)

dagens: nick drake - hazey jane

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hahaha, förlåt Sara!! ´Vad jävla roligt sorgligt!! Hahaha usch vad jag verkar skadeglad, men jag blev lika glad av ditt senaste inlägg om bussresan. Det är bara så lätt att känna precis så! Allt toppat med en nykläckt os-gymnast. Kul att du tipsade om the streets innan, hade helt glömt dem.

2008-11-28 @ 13:59:19
Postat av: mästerkatten

Ja bjuur pår't! :)

2008-11-29 @ 16:56:29
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0