comme de garcon


jag har tidigare lovat att inte blogga om mode men jag ska göra ett undantag.
den där 1000 kronors klänningen som inhandlades i dimmigt tillstånd har nämligen dykt upp. sitter sjukt bra, dock glömde hm att berätta att överdelen bara sitter fast fram och att den är öppen i ryggen vilket kanske blir lite kyligt på nyårsnatten (?) är lite i valet och kvalet om jag ska behålla den? jag har nog inte ork att paketera &skicka tilbaka så om någon i sthlm är intresserad av att köpa den kan ni ju höra av er. det är alltså en klänning ur den kollektion som Comme des Garçons gjort för hm. ska ta en egen bild sen när mobilen laddat klart så man ser hur den ser ut. bilden nedan är stulen från hm.com utan skrupler.


dagens: timo räisänen - let's kill ourselves a son
dagens video: fatboy slim - praise you

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan Praise you är väl varje dags video?!?!



Den finns med till imorn så du vet också!



kram! (skönt att du kom loss!!)

2008-11-21 @ 20:18:36
Postat av: eder mästerkatt

hurra!

och tackar för moraliskt stöd, fastnade även inne på en toalett senare på kvällen som jag försökte ta mig ur genom höft-puffningar på dörren, detta ljud uppfattades dock av ett par skarpa öron som kunde guida mig genom myckelhålet så att jag kunde hitta en skiftnyckel å ta mig ut. en dag som alla andra :)

2008-11-21 @ 23:56:09
URL: http://masterkaten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0