allt dom bygger upp ska vi...

- (dagens minus):
 har nyss vält ut 3 överfulla konsum kassar på sl bussen och genast börjar det harklas. chaufören ger mig en ilsk blick och besvärade resenärer kollar ut genom fönstren i rädsla för att behöva hjälpa den snoriga galningen att plocka upp.
i det här läget finns bara en rätt sak att göra, ge konventionerna fräcka fingret &hoppa av bussen i farten & bara lämna efter mig all mat och något häftigt citat.
det gjorde jag, tyvärr inte.
istället plockade jag röd om kinderna upp en apelsin här, ett trasigt socker paket där och FÅNLOG de två stationerna som var kvar. har jag ingen stolthet, fånleendet kunde jag väl ha skippat?

+ (dagens plus): 
jag har tappat greppet och jag gillar det. ballar jag ur lite till så ska jag sluta fånle på bussar.
& igår hittade jag en 2 år gammal mobiltelefon full av minnen i en låda, efter det har jag bara gått omkring och varit euforisk och tänkt på alla fina vänner och hur jag träffade er, dagen jag föddes i rummet brevid, på kalas, på slätten, på avdelningen för bortsprugna resenärer på amsterdams flygplats och framför allt tänkte jag på hur mycket jag tycker om er.

dagens: ladyhawke - back of the van

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0