inget ont som inte har...

- (minus): magic numbers kommer på storsjöyran och jag ville nästan lägga mig ner på gatan och gråta lite när jag såg det. ett av mina absoluta favvoband kommer inte bara till sverige, utan till min hemstad (i alla fall de typ 21 första åren av mitt liv) av alla gudsförgätna ställen och jag kan inte gå för jag jobbar hemma i sthlm....

+(plus): ...MEN jag såg hans fahlen i bistrovagnen i går!!!!!

dagens musik(video)val: flight of the conchords - ladies of the world...rullskridskovideon....min tevecrush på jemaine måste gå över snart!

Kommentarer
Postat av: Nisse

Bland det roligaste jag läst på mkt länge, visste inte att du hade skrivit så mkt!! Har läst vartenda ord, du är fantastisk. Om jag hade varit förläggare hade jag velat ge ut!! Keep it going.



/N

2008-07-09 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0