byttebytt...

Nu är jag inte lika ledsen för Magic Numbersgrejjen längre.
Varför inte det då, kanske du tänker?

Jo, det är nämligen så att bob hund tillfälligt återuppstått och man får bada! Samtidigt!
På popagandafestivalen som i år ska vara på eriksdalsbadet, dessutom är det massa andra bra band, inte våldsdyrt samt att jag är ledig och veckan innan inventerat barkaby outlet så kanske ekonomin kan ta sig upp ovanför existensminimum, hurra!

Vad finns det mer för anledningar till att vara extatiskt glad?
Jo, när jag var hemma tänkte jag att det var dags att växa upp och började rensa ur min skivsamling för att slippa ta upp yta med skivor jag aldrig mer kommer lyssna på och få pengar till mat jada, jada, jada...
I alla fall så begav jag mig till St Eriksplans trevligaste skivgata i förmiddags för att sälja skivorna.... och vad säger gubben bakom disken?

Jo väldigt väldigt förfinat säger han såhär:
Sara, du kan få 400 kr till förnödenheter som inte kommer göra så mkt från eller till, du kommer knappt att märka av dem, eller så kan portarna till himmelen öppnas för just DIG och du får välja precis vilken musik du vill i min butik för 500 kr, 500 spänn!!

Som jag såg det fanns det inget val och nu sitter jag här med ett barnsligt smil och

Devendra Banhart- Smokey rolls down thunder canyon
Band of Horses- Cease to begin
Belle &Seb- Tigermilk
Belle &Seb- The boy with the arab strap

i knät och i stereon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0