2:a april 2008, oh nu har jag lurat mig själv, ja e så bra på sånt:

den här gången från personlig konkurs.

jaha så åker man in till stan för att lämna tillbaka en tröja för 100kr för den var för dyr och för att köpa en gul lök och 2 burkar krossade tomater så att man kan göra en snållasange som räcker forever, skulle gå på max 20 spänn.
så kommer man hem och tittar ner i påsen; mycket riktigt gul lök och krossade tomater men vad mer? jag har inte bara lyxat till det genom att toppa med en vitlök utan där nere i djupet finns det sånna där goda orange bär med prassliga blad på (phyllis, syfilis ngt. sånnt heter dom), jordgubbar(!), en hm påse med en jättefin tröja i, markus krunegårds solo-debut OCH en bokningsbekräftelse från en sjukt dyr frisör !!!

jag har ingen aning om hur det gick till men en sak är säker, uppsöks det dyra frisörer vill man ju ändå se lite skillnad. har inte haft kort hår den jag var 11, det börjar bli dags.
................................................................................................

dagens låt: cure -boys don't cry

................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0