28:e april 2008, tindersticks

gud vad jag gläds. dn skrev för någon vecka sedan att tindersticks gett upphov till lika delar upprörda människor för att musiken är för långsamt för att stuffa till och lika många tårar i kudden på studentrum (eller nåt sånnt...i grova drag stog det ungefär så). jag tänker i alla fall böla å det grövsta i min campuskudde. jag ska dessutom gå ensam på konserten för att förstärka den ledsna känslan, jag har även inhandlat ett par ledsna anglofilskor. gud vad det kommer att bli bra! men nu måste jag skynda mig att äta sushi för typ tionde gången i rad (jag har som projekt att göra slut på alla matvaror i skåpen innan flytten. jag ska aldrig mer äta sushi, aldrig).

ps! i dag när jag fick skriva kontrakt fick jag en hyreshöjning och ett nyckelband. kunde de behålla tycker jag.

*************************************************
dagens låt: tindersticks - can we start again?
dagens rätt: skåpmat

ps. här kommer en bild jag tog med min telefon från spelningen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0