26:e april 2008, just like honey

ja såhär dagen efter att man firat in sommaren i tantolunden (dit någon för övrigt haft den goda smaken att ta med sig en väldigt stor gris vid namn modesty blaise. jag fick klappa). vad passar då bättre än en playlist med klassiker av blandat kvalle med underton av jag-saknar-dig-kom-hit-å-kelas?



dagens:

beach boys - god only knows
bruce springsteen - secret garden
cindy lauper - time after time
maria mckee - show me heaven
belinda carlise - heaven is a place on earth
kate bush - running up that hill
suede - animal niterate
echoe and the bunnymen - killing moon
joy division - disorder
the jesus and mary chain - just like honey
sebastien tellier - divine

eftersom jag byter mina gamla grannar mot nya på onsdag såg jag inget hinder i att vråla med högt i samtliga melodier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0