13:e april 2008, into the wild

efter att ha sett två nya filmer i helgen tänkte jag bara
tipsa om:

into the wild. anledningen till att jag inte duschat på hela helgen och har bosatt mig i ett svart underställ och ett par ullsockar. filmen har även, otroligt nog, fått en tjej som mig att få ett obeskrivligt sug efter tältande, fjällvandrande, grillande, nakenbadande i svenska insjöar och tillochmed milslånga paddelturer på midsommaraftnar i västgötskt spöregn! se den!

sen vill jag vänligt men bestämmt avråda ifrån:

once. man med coldplay-komplex spelar gittarr på gatan. träffar tjeckisk tjej och de spelar in en skiva. låtarna (som låter precis som allt annat som vill låta lite som coldplay, radiohead men inte lyckas speciellt bra) upprepas ett flertal gånger. i sin helhet.
man vill ju bara säga till den patetiske mannen att han borde steka burgare på mc donalds istället och till regissören att om man gör en film utan handling som bara bygger på typ 5 låtar så hade det varit trevligt om de 5 låtarna inte hade varit så förbannat förutsägbara.
..............................................................................................

ytterligare filmtips: persepolis
dagens låt: pink floyd - shine on you crazy diamond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0