fokusproblem.

alltså va f...
man tappar fokus i en sekund och genast händer ngt dråpligt.
torsdags? tappade fokus &helt plötsligt ligger en topz i toaletten så får man stå där å grimaschera och plocka upp den med dubbla plastpåsar fasttejpade på handen.

nyss? tappade fokus &dammsög upp en jättestor plastficka.
dammsuga, hur mkt koncentration kan krävas egentligen?
(tänker dock ignorera att detta inträffat och hoppas att dammsugaren kommer att fortsätta fungera som vanligt)

jag behöver en fokusgrupp.
inte en sån där grupp som man gör marknadsundersökningar med och så utan ett team av solida personer som håller när åskan går &som kan se till att få upp mig i tid på morgnarna, att få mig att ge allt hela tiden, att få mig att se sval och intellektuell ut tjugofyra sju och som får mig att undvika några större fuck ups på min väg till att bli världshärskare.

dagens: silver jews - punks in the beerlight
                band of horses - the great salt lake

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Men alltså, var det verkligen värt besväret att plocka upp den där topzen? Kunde du inte bara spolat? (Ja, jag vet att man inte ska, men en enda liten liksom?)

2008-12-02 @ 09:01:02
URL: http://finalillalina.blogg.se/
Postat av: mästerkatten

såhär i efterhand...

2008-12-03 @ 07:54:58
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0