dålig karaktär.

har en chans till g, kanske till och med vg, på tentan om jag kör som en galning nu.
sitter jag här och tänker på den kanoniska bibeln och olika tolkningstraditioner?
icke.
 
primärt tänker jag på personer och händelser som gör mig glad.
sekundärt tänker jag på olika ord ,så som:

*global upphettning, bra ord men dålig grejj.

*lagom, dåligt ord men bra grejj

*fantomkänsla, kanske det bästa ordet men en jättekonstig grejj.

& i tredje hand tänker jag på att jag gillar det här skivomslaget väldigt mycket:

med allt vad det innebär, tankar så som:

* vilken fin scarfs

* vilka konstiga pektår

* att textraden is that you on the bus,/is that you on the train/ i wrote your number on my hand 
   but it came of in the rain
   från spår nr. 2 är väldigt trevlig att sjunga med i.

i fjärde hand tänker jag att jag så väldigt gärna bara vill läsa den där erlend loe boken jag lånat av brorsan och inga andra böcker eller kompendium. men nu ska jag ta mig i någon slags krage och plugga lite innnan sömmnen anländer.


dagens: metronomy - heartbreaker

Kommentarer
Postat av: Lisa Johansson

Karaktär smär...

Jag har tappat min och jag letar inte ens efter den.

Att ligga med sitt ex kompis är ett bevis på inte så bra karaktär. Men att det sedan visar sig att exet en kort tid innan dess hade stött på min kompis är ett tecken på ännu sämre karaktär, eftersom exet blev så sur att han kallade kompisen för både det ena och det andra och hotade med våld om han någonsin hälsade på honom igen.

Världen genomsyras av dålig karaktär...

2008-12-08 @ 01:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0