dålig karaktär.

jag skäms.
jag är tillbaka på ansiktsbok,
efter 1,5 dygn.


illa, illa, illa. till mitt försvar så behövde jag faktiskt använda mig av mitt facebook-konaktnät i studiesyfte samt att jag i vilken sekund som helst kommer att bli moster (eller nästan i alla fall) och misstänker att facebook är det snabbaste redskapet för att ha koll på alla uppdateringar då mobiler inte brukar vara så "poppis" på sjukhus. i dag är det stora packa-väskan-och-städa-tvätta-förtränga-uppsats-och-träna-inför-konstsim-säsongen- dagen, det ska firas med en fika!

dagens: jonathan johansson - en hand i himlen


Kommentarer
Postat av: Larz

men vilket bullshiit du bort förklarar dig med...

2008-12-18 @ 15:38:35
URL: http://imgsrc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0