get in 2 the swing

är i östersund och får psykbryt.
sitter innomhus och lyssnar på kings of convinience
tittar ut genom fönstret och vad får jag se?

en ekorre som spattigt rör sig i takt till "i rather dance".

get in to the swing, get in to the swing, get in to the swing

nu ska jag ta tag i dagens utmaning,
att övertala mamma att få köra hennes bil fast jag inte har tillstånd att
få övningsköra någon bil. 
& att vi ska köpa ett paket cigaretter, åka till nån schyst
platå och tjuvvröka och lyssna svinhögt på tina turner i bilstereon.
återkommer med resultat.

***

jag fick köra till hemköp sen blev det stopp för planerna.

dagens: hird - keep you kimi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0